Як себе поводити з рекрутером


У практиці побудови перспективної кар'єри для сучасних менеджерів принципово важливим фактором є наявність контактів з консультантами кадрових агентств, рекрутерами. При цьому існують встановлені, досить жорсткі правила спілкування з рекрутерами, дотримання яких забезпечить вам ефективне просування до поставлених цілей. Якщо вам потрібна робота у Львові або іншому місті, то дана інформація буде виключно корисною.

Як стати помітним для рекрутера?

По-перше, не перетворюйте своє резюме і себе, відповідно, в спам. Не варто розсилати своє резюме на всі вакансії підряд. Кандидат, який вважає, що він може «все і вся» - поганий кандидат. По-друге, перед тим, як вийти на контакт з рекрутерами, проаналізуйте ринок послуг з підбору персоналу. Правильний вибір агентства, враховуючи його спеціалізацію і репутацію, свідчить про ваш професіоналізм. Зрозуміло, «звернення за адресою» забезпечить адекватну відповідь.

Крім досить стандартних способів знайомства з рекрутерами, таких як відправка резюме, пропозиція своєї кандидатури на конкретну вакансію агентства і ін., є кілька інших ефективних варіантів.

  • Виступ на спеціалізованих семінарах і конференціях. Робота рекрутерів передбачає відвідування семінарів, конференцій, форумів.
  • Членство в спеціалізованих професійних організаціях, клубах і т. д. Професійні рекрутери, як правило, добре обізнані про існування спеціалізованих професійних співтовариств; у них є уявлення про те, якого рівня фахівці туди входять.
  • Публікації в професійних і спеціалізованих журналах, бюлетенях та ін. Як правило, кожен рекрутер в агентствах має свою професійну спеціалізацію. Щоб бути в курсі останніх змін на ринку в даній галузі, він, звичайно, виписує необхідні ЗМІ. Інформація, імена, зазначені в таких публікаціях, часто можуть стати хорошим приводом для знайомства.
  • Рекомендації колег і знайомих як всередині вашої організації, так і поза нею.

Як стати привабливим для рекрутера?

  • Назва (бренд) компанії, в якій ви працюєте. Компанія, в якій ви працюєте (працювали), в значній мірі визначає вашу цінність. Існує список компаній, працювати в яких престижно, які визначаються як «правильні професійні школи». В цьому випадку бренд компанії працює на вас, певною мірою задає рівень вашого професіоналізму. При виконанні замовлення з пошуку кандидата, рекрутер насамперед встановлює список компаній, в яких може працювати потенційний кандидат.
  • Успішність компанії на ринку. Загальні успіхи компанії, в якій ви працюєте, може також служити демонстрацією того, що ви не одинак ​​і вмієте працювати в команді.
  • Кар'єрні переходи. Рекрутер завжди зверне увагу на вдалі переходи кандидата з однієї компанії в іншу, а також на переходи в інші галузі. Для рекрутера все це може бути конкурентною перевагою.
  • Кар'єрний ріст. Для оцінки кандидата важливим є його кар'єрний ріст, переходи на більш високий рівень в управлінні. Кандидат, який протягом 5 років займає одну і ту ж позицію в одній і тій же компанії, повинен бути готовий до питання: «Чому не просуваєтесь?».
  • Ви - володар «додаткової цінності». Спробуйте дати зрозуміти рекрутеру, що ви не просто один з потенційних кандидатів на посаду, а й маєте ще деяку додаткову цінність, яка виділяє вас серед інших успішних кандидатів. Існують додаткові критерії оцінки, які погано піддаються формалізації, але тим не менше грають значну роль в наймі кандидата. Часто клієнт, для якого і шукається кандидат, звертає значну увагу не тільки на професіоналізм кандидата, але і на його особистісні характеристики. Дуже важливо зрозуміти, що ви здатні на щось більше, ніж бути просто кандидатом на посаду.